Bokning 

" Skrolla ner "

VIKTIG INFORMATION

För uteblivet besök kommer du att faktureras på det totala summan! Du har 48 timmar på dig att avboka din tid!

All info om behandlingarna finns på hemsidan och kommer du som kund på bokat datum men ångrar dig på plats, då kommer du att faktureras på halva beloppet. Vid fakturering har du 2 veckor på dig att betala från och med det datum du mottagit din faktura. Din faktura skickas via mail, därför var noga med att fylla i rätt.

Skulle ni råka skriva fel mail då får ni istället fakturan hemskickat till er folkbokförda adress och ni riskerar påminnelseavgift!

Avbokning ska ske MINST 48h innan bokade tid. Annars blir du debiterad fullt pris på den/de behandlingar du valt. Detta gäller oavsett anledning till varför du inte kan komma. Kontrollera att alla uppgifter är fullständiga och korrekta när ni bokar!

Vid bokning får ni en bekräftelse och i den hittar ni även info om avbokning. Spara alltid er bokning så ni har tillgång till er avboknings kod ifall ni skulle behöva avboka er tid för behandling. Vid sen ankomst går det bra att vara sen max 15 min, därefter avbokas din tid automatiskt åt någon annan, detta räknas som uteblivet besök och vid uteblivet besök kommer du att debiteras på hela priset av behandlingen.

Ni som bokar återbesök och inte dyker upp eller ignorerat i att avboka er tid kommer att debiteras på 1000 kr för uteblivet besök.

På Plasma Lift behandling får ni gärna skicka med bild via mail på det/de områden ni vill behandla innan ni bokar så vi kan fastställa ett exakt pris då på vissa områden beroende på storlek och område kan priset variera.

( Om kund bokat via internet, måste det på ens sida framgå hur denne ångrar sin bokning, hur snart inpå sin tid denne får avboka och under vilka förutsättningar det går att ångra sig. Där ska även framgå vad som händer i de fall att kunden avbokar sin tid för sent, 2 kap. 2 § 9-10 p. Distansavtalslagen. Av 2 kap. 9 § Distansavtalslagen framgår även att kund endast är bunden att betala för uteblivet besök, om det tydliggjorts före det att denne beställt sin tid via internet. Om företagare/Behandlare har informerat på sin hemsida, är det fullt möjligt att debitera sina kunder för just uteblivet besök. )

PS: Glöm ej att ta egen före bild innan utvald behandling så du själv kan jämföra skillnaden på uppnått resultat.